piątek, 22 lutego 2013

Beginning




Witam Wszystkich!

  
  Postanowiłam założyć bloga o tym co my kobiety lubimy najbardziej : ciuszki, zakupy, moda!
Nie ukrywam, że długo myślałam nad stworzeniem bloga, i nareszcie - oto jest. 
Mój ubiór z pewnością wyraża to jaka jestem, dlatego jednego możecie być pewni: będzie kolorowo i odważnie! Mam nadzieję że oprócz moich strojów i różnych inspiracji, zapoznam Was z moimi innymi zainteresowaniami. 
  Jestem fanką nietypowych butów. Jeżeli spytamy "Czym są buty?", -zwykłą częścią odzieży, pomyśli każdy.
Według mnie, dzięki butom człowiek może wyrazić siebie. Jeżeli chodzi o mnie, to wielbię bardzo wysokie szpilki na platformach, najchętniej w przeróżnych kolorach. Żywy, jaskrawy kolor i wspomniane wcześniej bardzo wysokie szpilki dodają mi pewności siebie. Cenię sobie również koturny. Od starożytnych Greckich tragedii po dzisiejsze gale modowe, koturny dodają nam centymetrów i odwagi.   Niestety na co dzień szpilki nie są zbyt komfortowe. Świetną alternatywą są zatem koturny. W koturnach poczujemy się trochę swobodniej, nawet podczas zabieganego dnia!
Buty wyrażają charakter i osobowość. Kiedy wybieram nowy nabytek do swojej garderoby zastanawiam się nad nim dość długo, po pierwsze, muszą rzucać się w oczy, po drugie muszą być przede wszystkim nietypowe. Lubię wyróżniać się z tłumu.Czasem do ciemnych spodni oraz koszulki wystarczy dobrać ekstrawaganckie buty i rewelacyjny strój gotowy!
Dlaczego to właśnie buty zostały moją główną pasją? Nie wiem, ale są rzeczą,na którą patrzę w pierwszej kolejności.

  Beginning to mój pierwszy post w którym chciałam podzielić się moją wyobraźnią, inspiracjami i tym czego nie potrafię ubrać w słowa za co piksele odwzorują znakomicie!
To dopiero mój pierwszy wpis dlatego proszę bądźcie łaskawe dla mnie ;)).

Wszystkie prezentowane ubrania, buty należą do mnie.

Pozdrawiam i zapraszam do oglądania i komentowania!



6 komentarzy: